Naučite body drag

Body drag može izvesti svatko tko uspijeva održati brzinu vožnje kroz dobar položaj tijela na dasci. Body drag nije posebno opasan, ipak je preporučljivo upotrebljavati štitnik jarbola tako da vrh svoje daske ne maltretirate uzalud. Ključ uspjeha je prije svega prava brzina i napetost tijela za vrijeme vožnje, a uvijek je prednost učiti na što mirnijoj površini mora bez većih valova.

Kad uhvatite pravu brzinu glisiranja izvucite zadnju nogu iz fusa i postavite što više na sredinu daske ispred zadnjeg fusa. Ovaj mali korak spriječit će da prilikom mogućeg pada ostanete u zadnjem fusu i iskrenete nezgodno gležanj. Nakon toga izvucite i prednju nogu iz fusa, jer ona prva ide na vodu. Punom površinom svog stopala stanite na more, nemojte se «usidriti» s prstima noge. Nakon toga na kupanje ide i zadnja noga. Ruke ostaju u napetom položaju sa savijenim laktovima i pokušajte samo stopalima doticati vodu. Tako ćete izbjeći gubitak brzine (a spriječit ćete i da vam pobjegnu bermude). Kako postajete sve sporiji više ćete i tonuti i sve više ispravljajte ruku koja je bliža jarbolu. Da biste se ponovno popeli na dasku okrenite se kukom prema jedru. Tako ćete uspjeti privući zadnju nogu i postavite je na dasku između prednjih i zadnjih fuseva. Sada okrenite kuk u smjeru vožnje i privucite prednju nogu. Da u ovom trenutku izbjegnete katapult lagano otpustite vjetar iz jedra. U svakom se slučaju pokušajte popeti na dasku dok imate neku brzinu ili barem dok se ne sudarite s vrištećom publikom.

Prvo zadnja noga ide iz fuseva i vodoravno je punom površinom stopala položite na vodu. Gornji dio tijela je okrenut u smjeru vožnje tako izbjegavati katapult u početku body drag-a.

I drugom nogom u hladnu vodu. Važno: cijelo je tijelo napeto i što uspravnije. Tko samo visi na
boomu ne samo da gubi brzinu već i kontrolu nad daskom i rigom.

Što duže ovako orete vodom gubite i više brzine. Da to spriječite trebal biste sve više početi tonuti tako da lagano ispravite ruku koja je bliže jarbolu

Opet svi na dasku! Da biste se popeli kukom se okrenite prema jedru («pupak gleda kroz prozor jedra»)…

..privucite zadnju nogu i postavite na dasku između prednjeg i zadnjeg fusa.

Važno je cijelo vrijeme težinu preko booma prebaciti na zglob tako da daska drži svoj kurs. Kontrola jedra je sve.

Kad ste prednju nogu ponovno postavili na dasku najveća je opasnost za katapult.
To izbjegnite tako što ćete lagano otvoriti jedro. I, eto, to je to.