E-foil VR experience tour

E-Foil – surfanje na hydrofoil dasci nikad nije bilo jednostavnije uz E-Foli VR Experience tour na Sajmu Nautike

Naučite letjeti na E-foil dasci. Od 19.-23.02. vodimo vas u školu e-Foil surfanja na Zagrebački Sajama Nautike. Surf Shop vam poklanja E-Foil Experience VR Tour, kao i besplatnu ulaznicu za Zagrebački Sajam Nautike.

E-foil preuzima titulu najpopularnijeg vodenog sporta današnjice. E-foil surfanje je najjednostavniji oblik surfanja na dasci. Tajna je u konceptu koji pruža apsolutnu jednostavnost učenja. Naime nije važno ima li valova ili ne, ima li vjetra ili ne, s obzirom da vas pogoni mali elektromotor kojeg napaja baterija ugrađena u dasku na kojoj stojite.

Sada se redaju pitanja:

  • U čemu je čarolija pa kako to radi?
  • Zašto je to jednostavnije od bilo kojeg drugog oblika surfanja?
  • Koliko dugo traje baterija na takvom čudu?
  • Koliko se dugo takva baterija puni?
  • NOVO – Rent, Try & Buy program
  • Kako funkcionira školica na Zagrebačkom Sajmu Nautike?
  • BESPLATNE ULAZNICE ZA SAJAM NAUTIKE
  • U čemu je čarolija surfanja na hydrofoil krilu?

Svi kažu da let iznad vode izgleda čarobno. Vjerujete nama koji letimo, zbilja je čarobno  i osjećaj je super. Video govori tisuću riječi.

Kako se to zbilja događa, u objašnjenju pomaže malo znanosti, tj. mehanika fluida u kretanju. Hydrofoil krila su slična avionskim krilima samo što u kretanju koriste svojstva sabijanja molekula vode ispod krila i razrjeđivanja iznad i tako naša daska poleti iznad površine vode. Opširnije znanstveno objašnjenje možete pronaći ovdje.

Naravno jednom kada surfamo na krilu otpori su neznatni u usporedbi s daskom i iskoristivost energije je optimalna.

  • Zašto svi kažu da je to najjednostavniji oblik surfanja na dasci?
  • Stabilan pogon

Za razliku od vjetra i valova, elektromotor vam pruža izuzetno stabilan izvor snage i pogon je miran i ujednačen.

  • Lagana kontrola brzine

Brzinu kretanja kontrolirate daljinskim upravljačem u ruci i to funkcionira vrlo mirno i uglađeno.

  • Laka kontrola balansa i skretanja

U prosjeku na brzini od 3-5 km/h ustajete s koljena i uspravljate se na dasci, važno je da vam razmak između stopala ne bude pre širok, već otprilike u širini ramena. Na 10-12 km/h hydrofoil će vas podići iznad vode i vi će te laganim pomicanjem kukova i premještanjem težine naprijed nazad po uzdužnoj osi daske balansirati i održavati dasku u ravnom položaju. Skretanje je pak prebacivanje malo težišta u kukovima po poprečnoj osi daske.

  • Većina nauči za 30-tak minuta

Naše iskustvo u V-Sport Surfmania centru je da većina polaznika škole nauči nakon 30-tak minuta na vodi, najbolje vrijeme je 15-tak minuta, dok najduže 1h. 

  • Ja sam probao i nije mi uspjelo

Prilaze nam ljudi koji kažu ja sam probao e-foil od frenda i nisam uspio. Naravno ako i u svakom sportu postoje početničke tehnike i početnička oprema, te oprema za one napredne koji žele juriti i voziti slalom. Tajna školske opreme je u prvom redu u velikom početničkom prednjem krilu, u prosjeku 1.900 cm2, koje vam omogućava polagano dizanje i lagano kontrolirano spuštanje. Zatim u daskama različitih dimenzija kako bi svaki učenik imao opremu prilagođenu svojoj težini i sposobnostima.

  • Koliko je trajanje baterije?

To ovisi o tri faktora;

  1. Kapacitetu baterije

Kapaciteti baterija većinom se kreču između 1,8 KW/h i 2,3 KW/h. Recimo da su to idealno izbalansirane baterije: Naime što je baterija veća to je i teža i uz to adekvatno skuplja.

  • Težini surfera

Težina surfera je naravno bitna stavka.

Recimo da će 1,8 KW/h baterija osobi od 50kg trajati do 120 min. Dok će osobi od 85kg trajati do 75 min, osobi od 100kg do 55 min.

Dok će baterija od 2,3 KW/h osobi od 50kg trajati i do 145 min, osobi od 85kg do 90-95 minuta, osobi od 100kg do 65-70 min.

  • Stilu vožnje

Sve gore navedene brojke odnose se na laganu brzinu kruzanja od 17-18 km/h. Ako vozite brže, trajnost baterije će se proporcionalno smanjivati i tako do 45 km/h. Ajmo ugrubo reći da će te stići skoro do približno identičnih udaljenosti ali različitim brzinama.

Naravno ako će te voziti slalom uz agresivna skretanja koja naravno traže više energije, trošit će te nešto više energije.

  • Koliko traje punjenje baterije?

Baterije od 1,8 KW/h pune se 2h, dok one od 2,3 KW/h 2h i 30min.

  • NOVO – Rent, Try & Buy program

Ekskluzivno na Sajmu Nautike ponudit ćemo vam novi program lakšeg ulaska u E-Foil svijet. Za sve one kojima je Istra predaleko ili im je dugo čekati do lipnja, nudimo opciju da uče sami na školskoj SiFly Rider Plus EPP dasci volumena 130 litara.

Kako to funkcionira.

S obzirom da se radi o vrijednoj opremi sistem je slijedeći. Vi kupite SiFly Rider Plus set i u okviru te kupnje dobijete Rider Plus korištenu dasku. Nakon 5,6 ili 7 dana se vratite jer ste naravno savladali u potpunosti vožnju na Rider Plus dasci i želite nastaviti fojlati na manjoj agilnijoj i bržoj dasci. Izaberete bilo koju drugu SiFly Rider ili Stellar dasku i platite 259 Eur za tjedni najam za školski Rider Plus koji ste koristili.

VAŽNO – Rezervirajte svoj tjedan na vrijeme

Rider plus daska koja će biti u tom programu ići će po sistemu rezervacije pri kojoj uplaćujete iznos tjednog najma.

  • Kako funkcionira škola na Zagrebačkom Sajmu Nautike?

Kako nismo dobili mogućnost pretvoriti cijeli paviljon u bazen, odlučili smo vas koji se prijavite povesti u Dubai na E-foil Experience tour. Za vas smo snimi E-foil školu u Dubaiju i prenijeli je u VR 360 naočale. Kada stanete na dasku i slijedite upute instruktora koji vozi pored vas, pogledom prema dolje će te shvatiti da ste poletjeli na E-foil dasci, kada se osvrnete lijevo desno vidjet će te da niste sami već da je pored vas nekoliko E-foil surfera i surferica, ta da vozite obalom Dubaija.

Prijavite se u školicu putem linka

  • Nastavite letjeti s nama, krenimo na more

Svi koji se prijave u E-foil VR Experinece tour na Zagrebačkom Sajmu Nautike imat će mogućnost osvojiti jednu od 4 besplatne E-foil škole koja će se održati već u travnju, na jednom od slijedećih Boat Show sajmova na obali. Jedan od važnih uvjeta bit će vaš dobar performace u E-Foil VR Experience tour programu na zagrebačkom Sajmu Nautike.

  • BESPLATNE ULAZNICE ZA SAJAMA NAUTIKE

I na kraju vašu besplatnu ulaznicu za posjet Zagrebačkog Sajma Nautike i Surf Shop štanda možete preuzeti prijavom na naš newsletter a mi vam šaljem na mail ulaznice.

Ostala česta pitanja o e-Foilu:

  • Kako odabrati ispravnu veličinu daske?
  • Kako odabrati ispravnu veličinu krila?
  • Da li uzeti karbonsku ili EPP dasku?
  • Što odabrati za školice i najam?
  • Što odabrati za privatnu kupovinu?
  • Koliko je to praktično u transportu?
  • Koliko to košta?
  • Koji brand odabrati?
  • Gdje kupiti ili gdje testirati?
  • Kako odabrati ispravnu veličinu krila?

Veličina daske kod početnika se bira kroz omjer težine surfera i fizičku kondiciju istoga. Recimo, ako ste osoba težine 95kg, može naučiti uživati na dasci od 110 litara ili 130 litara. Stvar je samo da li ste fizički spremni, tj. da li ste recimo aktivan snowboarder ili skijaš, pa ste spremni na manju dasku uz malo više izazova.

  • Kako odabrati ispravu veličinu krila?

To je izuzetno važan detalj koji čini razliku u lakoći učenja. Postoje krila koja su veličinom i oblikom dizajnirana za početnike i rekreativce koji žele komfornu vožnjicu. To su uglavnom krila veličine 1900 cm2. Kada nakon par dana savladate početničke osnove i postanete sigurni u letenju iznad valova, ako ste sportaš, poželjet će te letjeti brže i karvati agresivnije. Za to su dizajnirana carving krila od mahom 1300 cm2. Pravi sportaši će na kraju željeti voziti najagresivniju konfiguraciju koja pruža mogućnost vožnje maksimalnim brzinama do 45km/h i agresivna, atraktivna skretanja. Takav stil vožnje omogućavaju sportska krila od 700 cm2.

  • Dali uzeti karbonsku ili EPP dasku?

Osnovne razlike između Carbon i EPP dasaka su u težini i naravno estetici. Karbonske daske su obično 2-4kg lakše od EPP dasaka i naravno estetski puno privlačnije.

  • Što odabrati za školice i najam?

Ako birate daske za školice ili najam, tu su vam daleko prvi izbor EPP, daske. EPP je puno jednostavnije koristiti jer nama ogrebotina, pa čak i da se dese, ni sami ih nećete baš primijetiti. Nakon odrađene sezone vaše će EPP daske većinom izgledati kao nove, što s karbonskim daskama ili onima na napuhavanje baš neće biti slučaj. Uz to površina daske je relativno mekana na dodir što ljudima u školicama daje jedan dodatni osjećaj sigurnosti.

  • Što odabrati za privatnu kupovinu?

Kada kupujete za sebe, si sami znate gdje i kako će te koristiti dasku. Uz to ako se želite malo istaknuti, onda su karbonske daske ono po čemu će vas se definitivno primijetiti. Karbonske su daske stajliš i to je to. Naravno i lakše su od ostalih dasaka.

  • Koliko je E-foil set praktično transportirati?

S obzirom da se radi o modernoj sportskoj opremi, sve je izrađeno 100% user friendly. Powermast se od daske odvaja, ovisno o modelu, s 2 ili 4 vijka. Zatim se krila od powermasta odvajaju s 5 vijaka. Powermast ima svoju torbu u koju se pakiraju i krila i sve zajedno zauzima malo prostora.

  • Koliko to košta?

Kako su se posljednjih godina na tržištu pojavili novi brandovi, neki od njih su postali veliki igrači ( SiFly i Waydoo) i masovnom proizvodnjom cijene su se znatno spustile, tako da smo od onih 12.000 – 15.000 Eura od prije koju godinu došli na cijene već od 4.799 Eur, ovisno o brandu i modelu. (spomenuta cijena je veleprodajna bez uračunatog PDv-a, s Pdv-om je to 5.999 Eur). Naravno ima i korištenih dasaka na super dealu, pa pronjuškajte. Kod nas na webu.

  • Koji brand odabrati?

Mi u ponudi imamo daske dva velika i cijenom prihvatljiva branda: SiFly i Waydoo. Razlike su u nijansama. Trenutno SiFly nudi jači baterijski paket i trenutno najnapredniji software ( e-SIM i Geo-targeting). Waydoo je pak napravio novi EPP koji nam izgleda kul.

Da budemo fer i nepristrani iskoristit ćemo recenziju svjetski renomirani DiveIn magazin koji redovito testira sve što se nalazi na tržištu i daje svoje recenzije proizvoda. NOVOST u ponudi je Flite bord koji nosi renome najboljeg na tržištu, ali naravno i cijena mu je takva